Friday, July 30, 2010

Tepon ohhh Tepon....

Hari nie bosan giler...tengah ngajar pon boleh online...(maklume ler cikgu main-main)...

So aku pon "round the world" kt internet....baca blog blogger2 otai....tetiba terbaca lah story kat blogger faberet TasekM pasal kena terkam kat fon....berdekah2 aku ketawa..kejadian ni mmg biasa berlaku...

Baru2 nie...tak sampai 3 hari yg lepas aku pon kena insiden yang hampir seropa tp kes aku kena checking....

rararaaa...ramarammmaa...gaga ullalla..i want bad romance....(nada dering fon aku lerr)

No yg tertera ialah no pakcik sepupu aku....heran gak apahal tetiba dia call..

"Hello?...ni sape nie?? "   ehhh...dia yg call dia tnya sape yg jwp pulakkk....(caller pompuan)

"Akak nk cakap dgn sape?" aku tnya dgn sopan..walaupon dlm hati dah agak ni mesti kes checking fon suami dia...hehehe

"Tak akak nk tnya jer...awak ni sape dan kenal tak nombor ni?"

"yer maksu kenal sangat.....bla..bla..bla..." puaslah aku nk menerangkan susur galur keluarga kt dia...yg aku nie sebenornya sedara suami dia.......hahahhaha

haiiii.....mcm2 peel daaaa.....yerlah nk salahkan si isteri pon tak blh gak...mungkin pak sedara aku tu mmg "noti" kot.....wallahualam......:)

Moral of the story :

Selalul2 lah bercampur dgn sedara mara & rajin2 lah datang bila kenduri kendara....jangan sampai anak buah / anak sedara/ kaum piak  pon tak kenal...... :))





2 comments:

  1. hahaha... patut yu nyamar je yang... "ai gelpren laki yu lah..".

    hahaha...


    .

    ReplyDelete
  2. kak tasek tenkiu sbb sudi singgah....bangga nie...smp kembang2 idung...hahaha

    kalau AdA ckp mcm tu mau ke sepital makcik tu ....hahaha...dgr kabor dia ada darah tinggi kak oiii....hahahhaha

    ReplyDelete

Terima kasih

Related Posts with Thumbnails